Administratie op locatie voor MKB

Herkent u dit?

Hoe zou het voor u zijn als:

Wat ik voor u kan doen:

In de praktijk

Ik werk met vaste boekhoudpakketen te weten: Exact Online, Snelstart of Acumulus. Als u al met 1 van deze pakket werkt dan helemaal top! Werkt u er nog niet mee dan bespreken we van te voren in het (gratis) intakegesprek of omzetting naar deze pakketten een optie is. Indien dit geen optie is zal ik kijken of het huidige pakket voor mij een werkbaar pakket is.

Werkt u nog niet met een boekhoudpakket dan gaan we deze direct inregelen. Aan de hand van de intake zal ik een boekhoudpakket adviseren.
Ik verwerk alle inkoopfacturen en verzorg eventueel de facturatie naar klanten. Offertes uitbrengen blijft ten alle tijde uw eigen verantwoordelijkheid. Uiteraard verzorg ik ook tijdig de benodigde belastingaangiftes.

Verwerken van bankmutaties
Ik kom 1 of twee maal per maand langs op de locatie en zal de administratie op locatie gaan verwerken denk aan:

  • Inscannen van bonnetjes
  • Archiveren van administratie
  • Samen lopen we de lopende zaken door zoals openstaande posten en bijzonderheden.


De onderneming krijgt met mijn komst een administratief medewerker en boekhouder in 1!

Investering

€ 549,- (excl. BTW) per maand

Heeft u personeel? In samenwerking met een externe partner kan ik ook uw salsrisadministratie verzorgen (tarief op aanvraag).

Neem direct contact op

Zullen we anders eens overleggen? Dan bekijken we de mogelijkheden! Neem contact met mij op via info@kantoorclaudia.nl of via het formulier hieronder. 

Door deze website te gebruiken, ben je het eens met ons gebruik van cookies. Gelukkig zijn ze gluten free!